FFFFFFFF....

Har inte tid med detta!!!!

Ramlade från en jäkla ribb stol på gympan.

SMÄRTA!

Vi åkte till Vårds centralen.

Dom gav mig lite alvedon och skickade mig till Skövde.

Vi gick in i KSS.

Jag fick röntgen.

Jag  hade en fraktur i axeln.

SMÄRTA!

Dom gav mig en röd grej att som jag måste ha på i 3 veckor.

Min mamma behövde hjälpa till med läxan.

Eftersom att det BEHÖVDE hända i den vänstra armen.

(Jag är vänsterhänt)

Att skriva just nu är...

SMÄRTA!

Kommer KANSKE till skolan imorgon, och...


FFFF....

Nu måste jag sova.

Detta blir intressant :(

Moral av detta inlägg:

Klättra inte på saker.



Bai.


Kommentarer
Postat av: saga

ojj :( vad tråkigt!

jag är åxå vänsterhänt :D



jaja, hoppas att det blir bättre snart :)



KRAM

2010-11-01 @ 12:11:09
URL: http://saagaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0